Facebook

Garantie en reparatie

Vragen over een aankoop
Ook na uw aankoop kunt u uiteraard bij iEar’ terecht voor vragen over het door u aangekochte product. Als u een technische vraag heeft kunt u contact opnemen met onze servicedienst. Wij zullen er alles aan doen uw vraag te beantwoorden of het e.e.a. uit te zoeken.

 

Garantie
Is er iets aan de hand met een product wat u bij iEar’ heeft aangeschaft, dan kunt u uiteraard een beroep doen op iEar’ voor het uitvoeren van de garantie. Op alle elektronische producten wordt ten minste 12 maanden garantie verleend door iEar’. Daarnaast worden door diverse fabrikanten langere garantietermijnen op producten verleend. De uitvoering van garantie wordt door iEar’ opgevolgd conform de voorschriften van de fabrikant. De garantietermijn wordt per product vermeld op de website. Het type garantie wordt vermeld op de fabrikant servicepagina’s op deze website. Alle producten die iEar’ aanbiedt betreffen Nederlandse producten waarvoor iEar’ geautoriseerd dealer is. U heeft dus de zekerheid dat bij elk product de in Nederland geldende garantie voorwaarden van toepassing zijn. Indien u een product onder de garantie aan wilt bieden bij iEar’, volg hiervoor dan de garantieprocedure.

 

Garantie procedure
Meld een probleem met uw apparaat telefonisch of per e-mail bij iEar’.
Uw apparaat kunt u ter reparatie aanbieden aan het adres van iEar’.
Bij het in behandeling nemen ontvangt u een service nummer van iEar’. Met behulp van dit nummer kunnen wij u informeren over de status van de reparatie.
Onze service- en reparatiedienst zal de klacht analyseren en de herstelwerkzaamheden uitvoeren. Indien onze service- en reparatiedienst niet eigenhandig de herstelwerkzaamheden kan uitvoeren, dan wordt uw apparaat aangeboden aan het service centrum van het desbetreffende merk.
Na reparatie wordt uw apparaat uitvoerig getest. Indien alles weer in orde bevonden is, wordt het apparaat bij u terug bezorgd.

Voor producten die iEar’ retour ontvangt en waarbij het opgegeven probleem niet kan worden geconstateerd, krijgt u 30 dagen de gelegenheid om het product, voor eigen rekening, bij iEar’ af te halen of zorg te dragen voor een verzendvergoeding voor de retourzending.

 

DOA-regeling
Doet een probleem met een product zich voor binnen 48 uur na ontvangst, dan hanteert iEar’ de DOA-regeling (Dead on Arrival). Nadat u melding gemaakt heeft bij iEar’ van een defect of niet correct functionerend product binnen 48 uur na ontvangst, zorgt iEar’ kosteloos voor een vervangend exemplaar. Hiervoor ontvangt u een servicenummer en de stappen die u moet doorlopen. Deze zijn gelijk aan de garantieprocedure.

 

Reparatie
iEar’ beschikt over een eigen service- en reparatiedienst. Ideaal voor het snel en vakkundig uitvoeren van een service garantie.
Daarnaast kunt u ook buiten de garantietermijn met vrijwel elk apparaat terecht voor een vakkundig herstel. Heeft u een apparaat met een defect wat u weer graag hersteld ziet, kom dan eens langs en laat iEar’ de mogelijkheden beoordelen.

X
CROSS SELL